• 021-88931367
کیت تمیز کننده فارگو

کیت تمیز کننده فارگو سری FARGO 5000

نقد و بررسی 1 کاربر
5.00 out of 5 امتیاز بر اساس مشتری 1

استفاده از کیت تمیز کننده Fargo به طور مداوم و منظم باعث کارکرد بهتر ، عمر مفید و کیفیت هر چه بهتر چاپ و نداشتن تلفات چاپ میباشد.

 

 

Product Description

کیت تمیز کننده فارگو

شرکت فارگو به مشتریان خود توصیه می‌کند که در زمان‌های مشخص و مستمر نسبت به تمیزکردن پرینتر خود اقدام کنند. از طرفی توصیه می‌شوند پس از هر بار تعویض ریبون، حتماً از کیت تمیزکننده استفاده شود. این کار باعث می‌شود عمر چاپگر نیز افزایش یابد. برخی از شرکت‌ها گارانتی پرینترهای خود را منوط به نظافت دستگاه کرده‌اند، بنابراین نظافت مستمر دستگاه می‌تواند از باطل شدن گارانتی جلوگیری کند. استفاده از پک تمیز کننده به طور مداوم و منظم باعث کارکرد بهتر ، عمر مفید و کیفیت هر چه بهتر چاپ و نداشتن تلفات چاپ میباشد.

پک تمیز کننده متشکل از موارد ذیل می باشد:

  1. کارت الکلی( بزرگ): برای تمیزکردن قسمتهای کدگذاری شده روی کارت استفاده می شود. (تعداد موجود در پک 3 عدد).
  2. کارت چسبی (3M): در سراسر فرآیند چاپ حرکت کرده و باعث تمیز کردن مسیر کارت می شود و همین امر به کیفیت بهتر، عمر طولانی قلطکهایی که در مسیر کارت حرکت کارت هستند کمک می کند.(10 عدد).
  3. دستمال الکلی: برای تمیز کردن غلطک های ورودی و در صورت سرویس دستگاه برای قطعلات داخلی استفاده میشود. (تعداد موجود در پک 10 عدد).
  4. قلم تمیزکننده: در زمان تعویض ریبون از قلم برای تمیز کردن که برای تمیز کردن هد و سنسور چاپگر مورد استفاده قرار میگیرد.و از قلم تمیز کننده می توان بعد از چاپ 1500 تا 2000 کارت استفاده کرد (تعداد موجود در پک 4عدد).

آیا استفاده از کیت تمیزکننده پرینتر Fargo ضروری است؟

البته صد درصد، معمولاً پرینترها بعد از استفاده مداوم بسیار کثیف می‌شوند یا حتی ممکن است در برخی موارد گردوغبار زیادی بر روی آنها بنشیند، از طرفی در برخی از مناطق احتمال نشستن رطوبت بر سطح آنها وجود دارد، به همین دلیل استفاده از یک کیت تمیزکننده پرینتر Fargo بسیار ضروری و حیاتی است.

شرکت فارگو به مشتریان خود توصیه می‌کند که در زمان‌های مشخص و مستمر نسبت به تمیزکاری پرینتر اقدام کنند. از طرفی توصیه می‌شوند پس از هر بار تعویض ریبون، حتماً از کیت تمیزکننده استفاده شود. این کار باعث می‌شود که هزینه چاپ کارت شما کاهش یابد و از طرفی عمر چاپگر نیز افزایش یابد. برخی از شرکت‌ها گارانتی پرینترهای خود را منوط به نظافت دستگاه کرده‌اند، بنابراین نظافت مستمر دستگاه می‌تواند از باطل شدن گارانتی جلوگیری کند.

1 review for کیت تمیز کننده فارگو سری FARGO 5000

  1. 5 از 5
    5 از 5

    کیت تمیز کننده فارگو سری FARGO 5000

دیدگاه خود را بنویسید

021-88931367