چاپ کارت PVC مراحل مختلفی دارد و توجه به هر کدام از این مراحل به کیفیت چاپ کارت PVC کمک می کند. چاپ کارت PVC می تواند اهداف متفاوتی داشته باشد.

برای کسب و کارهای کوچک، فروشگاه‌ها و باشگاه‌های اجتماعی، گزینه چاپ کارت PVC به عنوان یک راه حل ارزان و مفید برای انجام احراز هویت و شناسایی افراد به صورت با کیفیت و مطمئن شناخته می‌شود. چنین کارت‌هایی مانند تست‌های امنیتی، مدال‌های شناسایی، کارت‌های وفادای، کارت عضویت در باشگاه، کارت‌های اعتباری و کارت‌های دسترسی هستند که وظیفه بالا بردن امنیت مکان و همچنین سهولت در کنترل تردد را بر عهده دارند. در حال حاضر شرکت‌ها و مؤسسات مختلفی از گزینه چاپ کارت PVC استفاده می‌کنند.

چاپ کارت پی وی سی فوری

چاپ کارت پی وی سی فوری

در حقیقت این چاپ کارت PVC است که در صنایع مختلف به تیم‌های امنیتی کمک می‌کند، در فروشگاه‌ها به عنوان کارت تخفیف عرضه می‌شوند، به عنوان کارت هدیه اهدا می‌شوند و به عنوان کارت شناسایی برای احراز هویت مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این وجود، می‌توان اطمینان داشت که امکان استفاده از آن در حوزه‌های مختلف فراهم است و حتی کارگاه‌هایی که صرفاً به چاپ کارت PVC اشتغال دارند، می‌توانند از آینده مطمئن کسب و کار خود خوشحال باشند.

اهمیت این موضوع ما را بر آن داشت که به فرآیند چاپ کارت PVC را به شکل تخصصی‌تر نگاه کنیم و روند کلی آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس شما نیز در این فرآیند با ما همراه باشید!

تماس با چاپ پاسارگاد

تماس با چاپ پاسارگاد

آموزش مرحله به مرحله‌ی چاپ کارت PVC با پرینتر فارگو

آماده سازی فایل چاپی

در ابتدا فایل طراحی شده‌ی شما باید مطابق مشخصات کارت پرینتر باشد. برای مثال فایل چاپی مناسب کارت پرینتر HDP5000 باید طبق مشخصات زیر طراحی شود. نکته‌ی مهم دیگر این است که ابجکت‌های مهم مثل متن و عکس را به اندازه‌ی 5 میلی‌متر از حاشیه ها فاصله دهید تا در هنگام چاپ مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

  • سایز فایل: 8.77 در 5.6
  • مد رنگی: RGB
  • فرمت: JPEG
  • رزولوشن: 300 DPI


قرار دادن کارت خام داخل دستگاه

کارت خام را در قسمت input قرار دهید و درب خازن ورودی را ببندید.

بررسی مشخصات

در این مرحله قبل از شروع عملیات چاپ باید از درست بودن تنظیمات مربوط به کارت پرینتر اطمینان حاصل کنید. نوع و ابعاد کارت باید درست و منطبق باشد. نوع ریبونی که در این قسمت مشخص شده باید با ریبون داخل دستگاه یکسان باشد. اگر قصد لیمنیت کارت PVC را دارید و کارت پرینتر شما به ماژول لمینیتور متصل است در قسمت Lamination می‌توانید گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنید. پس از اطمینان از درستی تنظیمات می‌توانید روی گزینه‌ی پرینت کلیک کنید.

قیمت چاپ کارت pvc

برای اطلاع از قیمت چاپ روی کارت pvc حتما با دفتر ریبون چاپ تماس حاصل فرمایید بدلیل اینکه تیراژ چاپ روی قیمت چاپ تاثیرگذار است و هر چه تیراژ بالاتر باشد قیمت چاپ کارت پایین‌تر است. چاپ پاسارگاد با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌های چاپ کارت‌های pvc یکی از چاپخانه‌های مطرح در زمینه چاپ انواع کارت پی‌وی‌سی می‌باشد.