چاپ پاسارگاد ارائه دهنده خدمات تخصصی چاپ کارت pvc و چاپ پی وی سی فوری با بهترین کیفیت و زمان تحویل فوری همراه با چاپ نمونه کارت پی وی سی رایگان.

چاپ پاسارگاد بهترین و مجهزترین مرکز چاپ کارت با کادری متخصص در زمینه طراحی و چاپ کارت های پی وی سی و مجهز به بهترین دستگاه های چاپ کارت پی وی سی در هر تیراژی است که از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

چاپ کارت پی وی سی فوری

چاپ کارت پی وی سی فوری

چرا از کارت هایی با جنس پی وی سی برای چاپ استفاده کنیم ؟

کارتهای پی وی سی کارتهایی هستند که از نوعی پلاستیک فشرده به نام پلی وینیل کلراید یا به اختصار pvc ساخته شده اند و یکی از محصولات صنعت پتروشیمی محسوب می شوند. مقاومت این نوع کارت در برابر گرما و سرما در مقایسه با کارتهای کاغذی و مقوایی بسیار بالاتر بوده و دوام و ماندگاری آن نیز به دلیل نوع مواد به کار رفته در آنها بیشتر است. بنا به همین دلایل است که کارت پی وی سی محبوبیت زیادی نسبت به سایر کارت ها پیدا کرده است.

  • کارتهای پی وی سی جنس مقاوم و قابل انعطافی دارند و به دلیل ماندگاری زیادی که دارند می توانند برای چاپ کارت های هوشمند، کارت بانکی و کارت اعتباری و همچنین برای چاپ کارت پرسنلی و شناسایی مورد استفاده قرار بگیرند.
  • از دیگر مزایای کارتهای پی وی سی میتوان به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره کرد که موجب شده در برابر رطوبت نیز مقاوم باشند.
  • استفاده از این جنس برای چاپ کارت pvc بسیار مقرون به صرفه است و کیفیت مطلوبی را ارائه می نماید.
  • لازم به ذکر است که پلاستیک مورد استفاده در تولید کارت پی وی سی امکان بازیافت و استفاده مجدد را دارد و به این ترتیب با استفاده از کارتهای پی وی سی به جای کاغذ و مقوا از آسیب به محیط زیست هم پیشگیری می شود.

کارت pvc بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است و در اثر فشار یا ضربه آسیبی نمی بینند، همچنین این امکان وجود دارد که با تعبیه تراشه و حافظه های بسیار ظریف و کوچک درون کارت ها عملیات هوشمند سازی را انجام داد. بنابراین می توان اطلاعات را در آن ها ذخیره سازی کرد و به منظور تشخیص هویت و یا برای ارائه انواع خدمات مورد استفاده قرار دارد. همچنین برای خواندن داده های ذخیره شده نیز می توان از دستگاه های کارتخوان مناسب استفاده کرد. نکته ای که قابل توجه است اینکه در تهیه کارت pvc از کاغذ استفاده نمی شود و این نوعی همزیستی با محیط زیست و طبیعت می باشد.

قیمت چاپ پی وی سی فوری

قیمت چاپ کارت pvc به نوع کارت، تعداد کارت طرح کارت بستگی دارد.جهت محاسبه هزینه چاپ کارت پی وی سی و مشاوره با کارشناسان چاپ پاسارگاد در ارتباط باشید.

سفارش چاپ کارت pvc فوری

چاپ کارت pvc فوری یک روزه را با بهترین کیفیت و بالاترین ماندگاری چاپ ارائه می‌دهد. برای مشاوره در خصوص چاپ می‌توانید با قسمت فروش چاپ پاسارگارد به شماره تلفن 02188854437 تماس حاصل فرمائید.