آموزش محافظت از کارت پرسنلی: کارت پرسنلی پی وی سی جزو ابزاری به شمار می رود که برای حفظ امنیت محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این کارت ها می توان افراد را شناسایی نمود و به آنها اجازه تردد و استفاده از خدمات را داد. از آنجا که کارت شناسایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد حفظ امنیت آن بسیار مهم است. بنابراین می بایست کارت خود را امن نگه دارید تا صدمه ای وارد نگردد. چندین روش وجود دارد که شما با استفاده از آنها می توانید کارت شناسایی خود را امن و ایمن نگه دارید. جهت راهنمایی بیشتر در خصوص نگه داشتن کارت پرسنلی خود، به مقاله زیر مراجعه کنید.


آیا شما در تمام طول روز به کارت شناسایی خود نیاز دارید و یا تنها عبور از درب های خاص یا پست بازرسی از آن استفاده می نمایید. اگر زمان حضور در محل کار خود به کارت پرسنلی پی وی سی نیاز نداشتید آن را در کیف خود ایمن نگه دارید. همچنین می به آن یک بند متصل کنید و یا آن را با یک گیره به لباس خود پیوست نمایید. اگر شما در یک دفتر یا پروژه به عنوان یک بازدید کننده حضور دارید، احتمالا می بایست یک نشان بازدید کننده داشته باشید. در صورتی که نشان خود را از دست داده اید، پس از یک دوره زمانی مشخص رنگ یا پیام خاصی را نشان خواهد داد تا دیگران بتوانند سطح دسترسی به یک ساختمان یا امکانات را بدانند. هرگاه اطمینان حاصل کنید که زمان استفاده از کارت به پایان رسیده است و بدانید که پس از تاریخ انقضاء مشخص شده در کارت خود به دسترسی نیاز دارید، می بایست یک کارت جدید تهیه نمایید.

کارت پرسنلی -کارت شناسایی PVC

از یک بند گردن آویز استفاده نمایید

کارت پرسنلی پی وی سی خود را به یک بند گردن آویز متصل کنید تا بتوانید آن را در گردن خود نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که کارت شما همیشه قابل استفاده می باشد. جهت نشان دادن حمایت شما از یک برند خاص یا سازمان، می توانید کارت پرسنلی خود را به یک بند تبلیغاتی متصل نمایید. بند گردن آویزی که قبلا چاپ شده است می تواند نقش شما را در یک سازمان یا رویداد مشخص نماید. این روش برای اینکه دیگران شما را شناسایی کنند بسیار موثر است. بنابراین می توان این بندها را برای مشخص کردن نقش افراد مورد استفاده قرار داد.

از یک یویوی کشویی استفاده کنید

اگر دوست ندارید چیزی را در اطراف گردن خود بگذارید، سعی کنید از یک یویوی کشویی برای کارت پرسنلی پی وی سی خود استفاده نمایید. این نگهدارنده ها در رنگ ها و انواع گوناگونی وجود دارند و قادر به نگهداری کارتهای شما هستند. با امکان حرکت کارت از درون یویو، شما می توانید در هر زمانی کارت شناسایی خود را برای دسترسی به محل کارتان مورد استفاده قرار دهید.

کارت خود را در یک مکان امن قرار دهید

هنگامی که کارت خود را استفاده نمی کنید اگر بند یا یویوی کشویی ندارید آن را در یک جای امن نگه دارید. این مکان ممکن است در کیف پول یا کوله پشتی شما باشد یا در جایی که شما کلید ها و دیگر ملزومات خود را نگه داری می کنید. توجه نمایید که این محل برای کارت شما امن بوده و صدمه ای بدان وارد نمی گردد.

کارت پرسنلی خود را در شرایط خوب نگهداری کنید

هنگامی که یک کارت شناسایی را برای مدت زمان طولانی دارید، گاهی اوقات نگهداری آن در وضعیت مطلوب سخت است. وجود شرایط نامطلوب می تواند کارت شما را تحت تاثیر قرار دهد به گونه ای ک نتوانید از تمام قابلیت های آن استفاده نمایید. بنابراین شما باید کارتتان را در یک نگهدارنده مناسب حفظ نمایید. در صورتی که از یک محافظ با کیفیت استفاده نمایید می توانید اطمینان حاصل نمایید که کارت در شرایط خوبی قرار دارد و علاوه بر حفظ آن از آسیب ها طول عمر آن را نیز افزایش می دهد. در صورتی که تمام نکارت زیر را رعایت نمایید می توانید اطمینان حاصل کنید که کارت شناسایی شما در هر وضعیت امن و ایمن نگه داشته می شود.

سفارش چاپ کارت پرسنلی