کارت ویزیت نیمه شفاف

کارت ویزیت نیمه شفاف نوع جدیدی از کارت ویزیت پی وی سی می‌باشد که از نظر شفافیت به دو نوع پی وی سی شفاف و پی وی سی نیمه شفاف تقسیم می‌شود. ازین کارت ویزیت با عناوین مختلفی مانند کارت ویزیت شیشه ای،کارت ویزیت ترنسپرنت و کارت ویزیت شفاف یا نیمه شفاف نام برده می‌شود.

بهترین راه برای رساندن یک پیام شفاف و روشن استفاده از کارت نیمه شفاف است. یک کارت نیمه شفاف پی وی سی یا کارت برفکی سبکی مینیمالیسیتی دارد که از تازگی و جذابیت زیادی برای مخاطب برخوردار است از همین رو برای کسانی که به دنبال یک کارت ویزیت خاص و حرفه ای برای معرفی کسب و کار خود هستند بسیار مناسب است. کارت ویزیت پی وی سی نیمه شفاف 500 میکرون با برش دورگرد تعامل بیشتری با مخاطب شما برقرار میکند. از دید استیو جابز بنیانگذار اپل: مستطیل های دورگرد دوستانه تر به نظر می‌رسند.

کارت پی وی سی نیمه شفاف 500 میکرون مانند دیگر کارت های پی وی سی ضد آب ، مقاوم در برابر تغییرات دما و فشار است، با دست پاره نمی‌شود و به راحتی آسیب نمی بیند. در هنگام چاپ رنگ جوهر به خورد کارت PVC نمی رود، به همین علت است که رنگ ها با شفافیت و کیفیت بالاتری ظاهر می‌شوند. (چاپ کارت ویزیت شیشه ای طلاکوبچاپ کارت ویزیت شیشه ای فوریقیمت کارت ویزیت شیشه ای سه بعدی).

کارت ویزیت نیمه شفاف

کارت ویزیت نیمه شفاف

“منظور از کارت ویزیت شیشه ای چیست؟ به دلیل شفاف بودن این نوع کارت ویزیت که از جنس پی وی سی می‌باشد به آن به طور مختصر کارت ویزیت شیشه ای می‌گویند. ضخامت کارت ویزیت شیشه ای بر حسب میکرون مقیاس می‌شود و هرچه این عدد کوچکتر باشد کارت ویزیت پی وی سی ضخامت کمتری و در نتیجه انعطاف پذیری بیشتری دارد.

مزایای چاپ کارت ویزیت شیشه ای چیست؟

  • ماندگاری و دوام بسیار بالا نسب به کارت ویزیت کاغذی
  • کیفیت چاپ فوق العاده به دلیل سطح صیقلی و صاف
  • 100% ضد آب

تماس با چاپ پاسارگاد

موارد استفاده از کارت PVC 500 میکرون نیمه شفاف

  • کارت ویزیت گرافیست
  • کارت ویزیت عکاس
  • کارت ویزیت خاص

آماده سازی فایل چاپی کارت ویزیت 500 میکرون

رعایت حاشیه امن برش

در فرآیند چاپ کارت ویزیت pvc اندازه های اولیه طرح بسیار حائز اهمیت هستند، همانطور که در شکل می بینید ابعاد فایل 5.7*9.1 سانتی متر با 5 میلی‌متر حاشیه امنیت برای برش در نظر گرفته می‌شود. رعایت این فاصله از کناره های طرح در چاپ کارت ویزیت 500 میکرون الزامی است .

استاندارد رنگ های CMYK در چاپ کارت پی وی سی 500 میکرون

شایان ذکر است که رنگی که در مانیتور مشاهده می شود با رنگ چاپ متفاوت است و دلیل این امر این است که در مانیتور رنگ ها بوسیله نور پدید آمده اما در چاپ افست رنگ بوسیله جوهر بر روی کاغذ ساخته میشود.

فونت استاندارد کارت ویزیت پی وی سی 500 میکرون

به کارگیری فونت چه از لحاظ زیبایی ظاهری و چه از لحاظ فنی نقش مهمی در کارت ویزیت 500 میکرون شما ایفا می کند؛ توجه داشته باشید کارت 500 میکرون شما هرچقدر از لحاظ ظاهری، زیبا و بدون نقص باشد، باید بتواند اطلاعات شما مانند شماره تماس و آدرس را به بهترین نحو به مخاطب نشان دهد. استفاده از فونت های بسیار ریز ممکن است مخاطب شما را دچار سردرگمی کند .

استاندارد فرمت فایل کارت پی وی سی 500 میکرون

  • در کارت ویزیت 500 میکرون به کار بردن فونت هم از نظر زیبایی ظاهری و هم از نظر فنی نقش حائز اهمیتی ایفا می کند. فرمت پیشنهادی جهت ارسال فایل چاپی ، فرمت tiff
  • نوع مد رنگی ذخیره سازی فایل کارت ویزیت 500 میکرون : CMYK
  • نوع پسوند ذخیره سازی فایل کارتPVC 500 میکرون : Tiff
  • رزولوشن: DPI 600

کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت شیشه ای

سفارش چاپ کارت ویزیت pvc

قیمت چاپ کارت ویزیت pvc (هزینه کارت ویزیت pvc) به دلیل تنوع چاپ و همچنین متفاوت بودن نوع چاپ در سایت درج نمی‌گردد. “چاپ کارت ویزیت pvc فوری” یک روزه را با بهترین کیفیت و بالاترین ماندگاری چاپ ارائه می‌دهد. برای مشاوره در خصوص چاپ می‌توانید با قسمت فروش چاپ پاسارگارد به شماره تلفن 02188854437 تماس حاصل فرمائید.